خرید اینترنتی فایل(تحقیق درباره مکتب لهستان)

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 43 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه مکتب لهستان حاصلتحقیق درباره مکتب لهستان|1785937|vga47096795|تحقیق درباره مکتب لهستان,مکتب لهستان,لهستان
با ما باشید با یکی دیگر از فایل های قابل دانلود با عنوان : تحقیق درباره مکتب لهستان

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 43 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

مکتب لهستان حاصل ذوق و دیدگاههای متنوع جمعی از نقاشان و طراحان گرافیک و به اعتقاد منتقدان دهة 50 تا 70 دوران طلایی پوسترهای لهستانی بود. اگرچه این آثار هنری تبلیغی محسوب می شد، اما به هیچ یک از آثار ارائه شده در غرب شباهت نداشت جهان بینی غیرمتعارف و منحصر به فرد این آثار از میان سبک های غربی نظیر آرنوو، سوررئالیسم و پاپ آرت تکامل یافت. طراحان لهستانی با بی قیدی نسبت به قوانین طراحی غربی، از نقاشی، عکاسی و حروف دستی در ترکیبی بی سابقه، غیرمعمول و به شیوه ای کاملاً جدید بهره جستند.

این مکتب اگرچه عمر کوتاهی داشت ولی توانست تأثیرات زیادی بر هنرمندان کشور های دیگر بگذارد و به نوعی سطح سواد بصری و دیدگاه های هنرمندان جهان را ارتقاء دهد.

بهرحال با اینکه دوران این مکتب به پایان رسیده است ولی مطالعه و تماشای آثار هنرمندان بی تأثیر نیست و به قول والترون وَن اپزیلند[1]، منتقد هلندی،« این پوستر ها آینه ای شفاف از فرهنگ و سنت لهستان هستند، شاید در نظر اول مرموز و بی روح و غیرقابل درک به نظر برسد اما پس از کمی تأمل، دری به دنیای جدید بر روی شما خواهند گشود.»

هنر پوسترسازی لهستان در دورة« لهستان جوان» [2] آغاز شد که از حدود 1890 تا 1914 ادامه داشت. تا پیش از آن، از مهمترین آثار هنری لهستان چوب بری های بود که هنرمندان مردمی از مناظر روستایی و نقاشی ها می ساختند. بنابراین تعجبی ندارد که نخستین پوسترها اثر نقاشان بوده اند و به شدت نیز از هنر فولکلور لهستان تأثیر گرفته اند.

البته هنرمندان آن دوره به وقایع دیگر کشور ها نیز نظر داشته اند. در آن زمان، آرنوو، در سراسر اروپای غربی محبوبیت فراوانی یافته بود. هنر لهستان به احیای نوگرایی لهستانی و پیروی آرمانهای هنر جدید( آرنوو) تمایل داشت. با نگاهی به اشتوکا [3] اثر تئودر آکسنتوویچ[4] (1859-1938) متوجه اشتباهات فراوان سبک آن به آرنوو خواهیم شد.

استانسیلاو ویسپیانیسکی[5]( 1807-1869) نیز از نخستین هنرمندان پوسترساز لهستان بود. نقاش مذکور به سراسر اروپا سفر کرده بود. پوسترهای او اساس هنر پوسترسازی لهستان را بنا نهادند


[1] -walter Van opzzeland

2- Mioda Polska در زبان لهستانی حرف L مانند همزة فارسی تلفظ می شود.

[3] -sztuka

[4] -Teodor Axentowicz

[5] Stanislaw Wyspianski



مطالب دیگر:
📃پاورپوینت ضدعفونی کننده ها به زبان انگلیسی📃گزارش کارآموزی نقد و بررسي روابط مالي زن و شوهر در حقوق ايران سال 83-1382📃تحقیق تغيير اوضاع و احوال و تأثير در اجراي تعهد📃تحقیق اصل عدم مداخله، حقوق بشر📃تحقیق دادگاه جنايي بين المللي📃تحقیق مفهوم ديه (جبران خسارت) در حقوق جزايي جمهوري اسلامي ايران📃تحقیق مفهوم ديه (قصاص) در اسلام مقدمه📃پاورپوینت زهکشی (Drain) در پزشکی📃پاورپوینت دارودرماني📃پاورپوینت اولترافیلتراسیون📃پاورپوینت بهداشت و مواد ضدعفونی کننده در پزشکی به زبان انگلیسی📃پاورپوینت نظام تخصیص منابع ساختاری برآورد تخت های بستری📃پاورپوینت رترکتورها یا منقبض‌ کننده‌ ها📃پاورپوینت وسایل موردنیاز اتاق جراحی📃پاورپوینت HDSL در شبکه تلفن سیار📃پاورپوینت Html📃پاورپوینت برج هانوی📃پاورپوینت الگوي بديعه پردازي📃پاورپوینت بررسی شرکت بورس اوراق بهادار تهران📃پاورپوینت چگونگی ترسیم فلوچارت📃پاورپوینت معرفی بخش اورژانس بیمارستان📃پاورپوینت کاربرد طب فشاری در بارداری و زایمان📃پاورپوینت نقش همراه و همسر در زایمان📃پاورپوینت نورواندوکرینولوژی لیبر و زایمان📃پاورپوینت بررسي اثر پروتئين جيره غذايي و شوري‌ هاي متفاوت آب بر رشد و بازماندگي ميگوي وانامي